Producenci

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zasady zwrotów, reklamacji i gwarancji:

1. Wszystkie towary obecne na filper.pl są objęte gwarancją producenta.

2. W przypadku reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny oraz odesłać towar na adres Hurtowni Filper.

3. Klient ma prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, towar nie może być zniszczony ani nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, musi posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie. Podstawą pozytywnego rozpatrzenia zwrotu towaru jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu towaru. Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi klient. Hurtownia Filper zobowiązuje się zwrócić pieniądze na wskazane w formularzu konto w przeciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie.

4. W przypadku reklamacji klient odsyła towar na swój koszt. Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt wysyłki zostanie zwrócony (wartość zwracanego kosztu nie może być wyższa niż minimalny koszt dostawy danego produktu). Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl